Autor Wiadomość
Dziewica Szatana
PostWysłany: Pon 17:44, 07 Sty 2008    Temat postu:

a czemu by nie ^^
MissKejti
PostWysłany: Pon 17:33, 07 Sty 2008    Temat postu:

j/w ^^
Darai
PostWysłany: Nie 15:13, 06 Sty 2008    Temat postu:

zapozanałm się z regulaminem i zobowiązuje się do przestrzegania go ;]
Kwiecień*Winorośl
PostWysłany: Nie 15:05, 06 Sty 2008    Temat postu:

zgadzam sie :]
Mrs.Ciri
PostWysłany: Pią 13:10, 02 Lis 2007    Temat postu: Regulamin

1. Tematy:
- zanim założysz nowy temat użyj opcji "Szukaj" i upewnij się, że taki temat nie był już załozony. Każdy powatrzający się będzie zamykany bez litości

2. Posty:
- Nie piszemy kilku postów pod sobą, edytujemy je! Dozwolone jest to tylko w szczególnych przypadkach. Np. kiedy mamy problem ze stroną i opcja "zmień" nie działa. Piszemy w odpowiednich tematach. I rozmawiamy na temat. Na rozmowy nie na temat jest osobne miejsce.
- Na forum się dyskutuje, a post 'okej', albo 'Zgadzam się ze wszystkimi' nie wnosi za wiele. Napiszcie dłuższego posta, trochę pocytujcie, pokomentujcie innych. Niech w temacie coś się dzieje.

3. "Czystość" wypowiedzi:
- Nie walimy błędów ortograficznych. Piszemy po polskiemu. Jeśli ktoś ma z tym problem to niech pisze w Wordzie, tam ma sprawdzanie pisowni. Nie wymagane są polskie znaki, ale zadbajmy o to, by znaki interpunkcyjne pojawiały się tam, gdzie powinny. Dbamy też o czytelność wypowiedzi. Posty mają być zrozumiałe dla wszystkich.
- Przekleństwa zaznaczamy gwiazdką.
- Dziwne czcionki typu: "KoFFam BiLLu$!4 ! c4ł3 Th" będą karane.

4. Szacunek:
- nie wyzywamy innych użytkowników, nie obrażamy, jesteśmy kulturalni w stosunku do siebie. Każdy ma tu prawo do wyrażenia własnej opinii, po to jest to forum.

5. Moderatorzy:
- są po to, by utrzymywać na forum porządek. Jesli nie będziesz stosować się do regulaminu, dostaniesz od nich dwa słowne ostrzeżenia. Jeśli mimo to, dalej nie będziesz przestrzegać regulaminu dostajesz minusa. 5 minusów = żegnamy się na dobre. Jeśli nie zgadzasz się z moderatorem w ciagu 2 tygodni możesz odwołać się do Admina.

6. Nieobecności:
- konta użytkowników, którzy przez ponad 3 miesiące nie pojawiają się na forum, będą usuwane. Jednak zanim to się stanie, tydzień wcześniej dostaną mailowe powiadomienie.
- jeżeli użydkownik przez 1 miesiąć od dnia zarejestrowania się na forum nie napisze ani jednego posta zostaje bezwzględnie usuwany.

7. Grafika:
- Avatary: maksymalna wielkość obrazka 100x100 px.
- W podpisie dopuszczalny jest jeden obrazek o maksymalnej wielkości 580 px szerokości i 350 px.
- ilość tekstu w podpisie: max 300 znaków.
- jeśli wielkość podpisu będzie dwukrotnie przekraczać średnia długość samych postów, podpisy będą cięte. I nie ma przebacz.

REGULAMIN POPRAWIONO.
ON TERAZ WYMAGAM PODPISANIA SIĘ POD NIM NA ZNAK ZAAKCEPTOWANIA GO I ZOBOWIĄZANIA DO PRZESTRZEGANIA USTALONYCH ZASAD.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group